
Za zanesljivo tiskanje, kopiranje in skeniranje ni dovolj le dober aparat. Ključ je v urejenem skrbništvu, ki deluje v ozadju, še preden uporabniki opazijo težavo. Z oddaljenim nadzorom naprav se zagotovi preventivno vzdrževanje in pravočasna dobava potrošnega materiala (tonerji). Tako lahko zaposleni brez prekinitev opravljajo svoje delo.
Kaj pomeni oddaljen nadzor v praksi
Programska oprema spremlja naprave 24/7 (stanje, opozorila, porabo…). Ko sistem zazna odstopanje (na primer nizek potrošni material ali napako v delovanju), se kreira opozorilo. V večini primerov se težava uredi, še preden jo uporabniki opazijo. Ko je potreben obisk na lokaciji, pride tehnik pripravljen, z ustreznimi deli in jasnim načrtom posega.
Preventiva namesto “gašenja požarov”
Z oddaljenim nadzorom lahko napovemo posege. Tako se izognemo nenačrtovanim prekinitvam in nepotrebnim obiskom. Vsi posegi po opravljeni storitvi se na kratko stestirajo (preizkus tiskanja, kopiranja in skeniranja).
Potrošni material brez skrbi
Zaloge tonerjev ne potrebujete v pisarni. Glede na dejansko porabo se pošiljajo tonerji pravočasno, na pravo lokacijo. Na kritičnih mestih, kjer je to smiselno, se lahko doda rezervni komplet. Zaposleni in IT se z naročanji ne ukvarjajo.
Kaj če naprava odpove?
Ni bistvo, da se skupaj ugotavlja in razpravlja, kaj je narobe. Naša naloga je, da vaše delo teče naprej. Če napake ni mogoče hitro odpraviti, zagotovimo nadomestno napravo in šele nato uredimo vse ostalo: diagnostiko, popravila in vračilo. Za vas to pomeni krajši izpad in manj komunikacije – ena kontaktna točka, jasen status, predvidljiv potek.
Poročila, ki so uporabna
Vsak mesec prejmete kratek povzetek po dogovoru. Poročilo je namenjeno IT-ju in/ali financam.
Za zanesljivo tiskanje, kopiranje in skeniranje ni dovolj le dober aparat. Ključ je v urejenem skrbništvu, ki deluje v ozadju, še preden uporabniki opazijo težavo. Z oddaljenim nadzorom naprav se zagotovi preventivno vzdrževanje in pravočasna dobava potrošnega materiala (tonerji). Tako lahko zaposleni brez prekinitev opravljajo svoje delo.
Kaj pomeni oddaljen nadzor v praksi
Programska oprema spremlja naprave 24/7 (stanje, opozorila, porabo…). Ko sistem zazna odstopanje (na primer nizek potrošni material ali napako v delovanju), se kreira opozorilo. V večini primerov se težava uredi, še preden jo uporabniki opazijo. Ko je potreben obisk na lokaciji, pride tehnik pripravljen, z ustreznimi deli in jasnim načrtom posega.
Preventiva namesto “gašenja požarov”
Z oddaljenim nadzorom lahko napovemo posege. Tako se izognemo nenačrtovanim prekinitvam in nepotrebnim obiskom. Vsi posegi po opravljeni storitvi se na kratko stestirajo (preizkus tiskanja, kopiranja in skeniranja).
Potrošni material brez skrbi
Zaloge tonerjev ne potrebujete v pisarni. Glede na dejansko porabo se pošiljajo tonerji pravočasno, na pravo lokacijo. Na kritičnih mestih, kjer je to smiselno, se lahko doda rezervni komplet. Zaposleni in IT se z naročanji ne ukvarjajo.
Kaj če naprava odpove?
Ni bistvo, da se skupaj ugotavlja in razpravlja, kaj je narobe. Naša naloga je, da vaše delo teče naprej. Če napake ni mogoče hitro odpraviti, zagotovimo nadomestno napravo in šele nato uredimo vse ostalo: diagnostiko, popravila in vračilo. Za vas to pomeni krajši izpad in manj komunikacije – ena kontaktna točka, jasen status, predvidljiv potek.
Poročila, ki so uporabna
Vsak mesec prejmete kratek povzetek po dogovoru. Poročilo je namenjeno IT-ju in/ali financam.
