
Veliko podjetij ne ve kaj vse so lahko skriti stroški. “Skriti stroški”, se pogosto pojavijo, ko naprave niso ustrezne ali je servisna podpora šibka:
- Izpadi in zastoji dela:
- Pomankljiva servisna podpora,
- Čakanje, slabi odzivni časi, izpadi dela in začasne improvizacije,
- Slabo uvajanje uporabnikov,
- Dodatno operativno delo IT:
- Ročna naročila tonerjev, posledični izpadi pri delu in slaba volja uporabnikov,
- Prepozne dobave, nujna kurirska pošiljanja,
- Klici uporabnikov v IT oddelek,
- Ponovni izpisi in večja poraba:
- Slaba kakovost ali zastoji papirja (re-print),
- Neustrezni aparati ali napačna postavitev
- Predolge poti do naprav,
- Premalo/ preveč zmogljive naprave na lokacijah,
- Nedorečena politika barvnih izpisov,
- Slaba razpoložljivost nadomestne naprave v primeru večje okvare!
Veliko podjetij ne ve kaj vse so lahko skriti stroški. “Skriti stroški”, se pogosto pojavijo, ko naprave niso ustrezne ali je servisna podpora šibka:
- Izpadi in zastoji dela:
- Pomankljiva servisna podpora,
- Čakanje, slabi odzivni časi, izpadi dela in začasne improvizacije,
- Slabo uvajanje uporabnikov,
- Dodatno operativno delo IT:
- Ročna naročila tonerjev, posledični izpadi pri delu in slaba volja uporabnikov,
- Prepozne dobave, nujna kurirska pošiljanja,
- Klici uporabnikov v IT oddelek,
- Ponovni izpisi in večja poraba:
- Slaba kakovost ali zastoji papirja (re-print),
- Neustrezni aparati ali napačna postavitev
- Predolge poti do naprav,
- Premalo/ preveč zmogljive naprave na lokacijah,
- Nedorečena politika barvnih izpisov,
- Slaba razpoložljivost nadomestne naprave v primeru večje okvare!
