Avada Car Dealer News
Veliko podjetij ne ve kaj vse so lahko skriti stroški. “Skriti stroški”, se pogosto pojavijo, ko naprave niso ustrezne ali je servisna podpora šibka:
  • Izpadi in zastoji dela:
    • Pomankljiva servisna podpora,
    • Čakanje, slabi odzivni časi, izpadi dela in začasne improvizacije,
    • Slabo uvajanje uporabnikov,
  • Dodatno operativno delo IT:
    • Ročna naročila tonerjev, posledični izpadi pri delu in slaba volja uporabnikov,
    • Prepozne dobave, nujna kurirska pošiljanja,
    • Klici uporabnikov v IT oddelek,
  • Ponovni izpisi in večja poraba:
    • Slaba kakovost ali zastoji papirja (re-print),
  • Neustrezni aparati ali napačna postavitev
    • Predolge poti do naprav,
    • Premalo/ preveč zmogljive naprave na lokacijah,
    • Nedorečena politika barvnih izpisov,
  • Slaba razpoložljivost nadomestne naprave v primeru večje okvare!
Kako lahko preprečimo skrite stroške:
  1. Oddaljen nadzor nad aparati ( avtomatska opozorila, proaktiva).
  2. Nadomestna naprava ob okvari (jasno opredeljena v dogovoru, čas in model/zmogljivost).
  3. Kratko mesečno poročilo (dogovorjen format).
  4. Pravila tiskanja (čb, barvno, uporabnik …) in ustrezna postavitev naprav.
  5. Jasni odzivni časi in en skrbnik kot ena kontaktna točka.
  6. Uvodno usposabljanje uporabnikov + opcijsko mikro-navodila pri napravah.
  7. Kontrolni seznam pogodbenih točk, da se izgonete raznim “dodatnim storitvam” pri obračunu.
Veliko podjetij ne ve kaj vse so lahko skriti stroški. “Skriti stroški”, se pogosto pojavijo, ko naprave niso ustrezne ali je servisna podpora šibka:
  • Izpadi in zastoji dela:
    • Pomankljiva servisna podpora,
    • Čakanje, slabi odzivni časi, izpadi dela in začasne improvizacije,
    • Slabo uvajanje uporabnikov,
  • Dodatno operativno delo IT:
    • Ročna naročila tonerjev, posledični izpadi pri delu in slaba volja uporabnikov,
    • Prepozne dobave, nujna kurirska pošiljanja,
    • Klici uporabnikov v IT oddelek,
  • Ponovni izpisi in večja poraba:
    • Slaba kakovost ali zastoji papirja (re-print),
  • Neustrezni aparati ali napačna postavitev
    • Predolge poti do naprav,
    • Premalo/ preveč zmogljive naprave na lokacijah,
    • Nedorečena politika barvnih izpisov,
  • Slaba razpoložljivost nadomestne naprave v primeru večje okvare!
Kako lahko preprečimo skrite stroške:
  1. Oddaljen nadzor nad aparati ( avtomatska opozorila, proaktiva).
  2. Nadomestna naprava ob okvari (jasno opredeljena v dogovoru, čas in model/zmogljivost).
  3. Kratko mesečno poročilo (dogovorjen format).
  4. Pravila tiskanja (čb, barvno, uporabnik …) in ustrezna postavitev naprav.
  5. Jasni odzivni časi in en skrbnik kot ena kontaktna točka.
  6. Uvodno usposabljanje uporabnikov + opcijsko mikro-navodila pri napravah.
  7. Kontrolni seznam pogodbenih točk, da se izgonete raznim “dodatnim storitvam” pri obračunu.