13/04/2019

Programska oprema za nadzor nad tiskanjem in kopiranjem

Nadzor nad tiskanjem in kopiranjem v poslovnem okolju izboljša učinkovitost in omogoči pregled nad obsegom tiskanja, kopiranja, skeniranja. Na trgu obstaja cela vrsta programov za upravljanje tiskanja. Izbira prave programske opreme vam omogoči nadzor nad obsegom dela, s tem pa posledično tudi priložnosti za nižje stroške. Izbira prave programske opreme za vas je odvisna od […]

16/03/2019

Kako izbrati pravo podjetje za upravljanje (vzdrževanje in servisiranje) tiskalnikov in multifunkcijskih naprav

Organizacije vedno najamejo zunanjega partnerja za vzdrževanje in servisiranje njihove opreme. Veliko težje je izbrati pravega partnerja. Veliko podjetij pridobivanje in servisiranje svojih fotokopirnih strojev, tiskalnikov, optičnih čitalcev in faksov najraje prepusti profesionalnemu podjetju za upravljanje tiskanja. Najtežji del tega je izbira pravega partnerja. Tu je nekaj vprašanj in stvari, na katere bi po našem […]

27/01/2019

Tri rešitve, ki so lahko »game changer« na področju tiskanja in kopiranja v poslovnem okolju

Začetek leta je idealen za načrtovanje, kako znižati stroške ter kakšne poslovne odločitve bomo napravili v novem letu. Multifunkcijski aparati in tiskalniki so za večino podjetij ključnega pomena, zato je prava izbira zunanjega izvajalca (servisno podjetje) za vzdrževanje in servisiranje ključnega pomena za kvalitetno vzdrževanje ter upravljanje / nadzor. Tri storitve imajo lahko velik vpliv […]

11/02/2018

Originalen ali kompatibilen toner?

Toner spada med največje stroške pri tiskanju oz.  kopiranju. Ko gre za toner, imate  dve možnosti: kupite originalen toner (OEM) ali pa cenejši kompatibilen toner. Kje so torej razlike?   Torej, originalen ali kompatibilen toner? Sama cena originalnega tonerja je dražja, vendar zagotavlja nemoteno delo ter kvalitetne izpise, medtem ko je potrebno k ceni kompatibilnega tonerja […]

11/02/2018

Ali ste že konsolidirali vaše tiskalnike, kopirne aparate in skenerje?

Razvoj tiskalniške tehnologije prinaša prednosti, kot so prihranek prostora v pisarni,  učinkovitejše delovne procese ter nižje stroške. Eden od boljših pristopov je tudi skozi konsolidacijo naprav, saj je enostavnejše in cenejše, kot imeti tiskalnik , kopirni aparat  in skener ločeno, torej ločen aparat  za vsako funkcijo posebej. Izbira multifunkcijske naprave pravih zmogljivosti je dobra odločitev […]

20/01/2018

6 presenetljivih dejstev o stroških tiskanja

V času poplave SMS-ov, e-mailov ter mobilnega poslovanja, ostaja tiskanje vitalnega pomena za večino organizacij. Od  preprostih dokumentov za interno uporabo, do predstavitvenih brošur, prezentacij in pogodb… Tiskanje dokumentov je bistvenega pomena za uspešno poslovanje. To je vsekakor razlog, da mora biti poslovno tiskanje tudi učinkovito upravljano. Kljub temu še vedno veliko organizacij zanemarja pomembnost […]

06/01/2018

Tehnologija v 2020: Na kaj moramo biti pozorni pri izbiri multifunkcijske naprave

Tehnologija prenosa tonerja na papir najverjetneje ne bo več veliko napredovala. Vendar to ne pomeni, da so tudi tiskalniki in multifunkcijski aparati dosegli  vrh. Razvoj tehnologije gre sedaj v  varno tiskanje, izboljšanje delovnih procesov ter učinkovitosti. Fokus v 2020 bo zato varovanje podatkov ter natisnjenih dokumentov, skeniranje na višjem nivoju, nadzor nad porabo ter uporabo […]

06/01/2018

Štirje Razlogi, da v proračun za 2020 dodate novo multifunkcijsko napravo

Vas vaši stari tiskalniki stanejo več, kot bi vas nov aparat? Nove naprave imajo poleg nižjih stroškov tudi nove zmogljivosti.  Kateri štirje razlogi torej opravičujejo vašo odločitev  za nakup ali najem nove multifunkcijske naprave oz. tiskalnika?   Vaši tiskalniki oz. multifunkcijske naprave so stari Starejši kot so aparati, več vzdrževanja in popravil običajno zahtevajo. Servisni […]

02/06/2017

Novi modeli aparatov Xerox VersaLink

Xerox je 1. Junija 2017 na regisjkem srečanju partnerjev v Zagrebu predstavil nove modele aparatov Xerox VersaLink (A4 modeli) ter Xerox AltaLink (A3 modeli), s posebnim poudarkom na rešitvah skeniranja ter obdelave podatkov: cloud, mobilnost, varnost, nabor aplikacij za optimizacijo dela.

01/03/2017

Canon lansiral na trg novo linijo aparatov

Canon lansiral na trg novo linijo aparatov z enotno platformo Generacije 3.  imageRUNNER ADVANCE je integrirana, stroškovno učinkovita, varna in zmogljiva platforma, namenjena razvoju podjetja ter povečanju donosnosti vaše naložbe. Platforma nudi širok nabor modelov za vse zahteve delovnega okolja. Zasnovana je tako, da izboljša poslovne postopke, zniža stroške in vas pripravi na prihodnost …

31/01/2017

Nova rešitev upravljanja dokumentov – Canon iCloud

Canon je predstavil novo rešitev upravljanja dokumentov, Canon iCloud,  namenjeno in prilagojeno malim ter srednjim podjetjem. Učinkovita, enostavna aplikacija za obvladovanje vsebinskega nereda ter avtomatizacijo delovnih tokov …

Izberite pravi aparat za vas!

MG BIRO d.o.o.
Trpinčeva ulica 96
SI-1000 Ljubljana
01/ 546 11 80

Želite nasvet strokovnjaka?

Vas zanima več? Prepričajte se zakaj smo prva izbira za poslovne uporabnike!
Pokličite 01/ 546 11 80 (od 8. do 15. ure) ali izpolnite kratek obrazec.

Pokličite nas! T. 01/ 546 11 80 (8.00 - 15.00)

Prepričajte se zakaj smo prva izbira za poslovne uporabnike!

Novice
Ocenite to stran