27/01/2019

Tri rešitve, ki so lahko »game changer« na področju tiskanja in kopiranja v poslovnem okolju

Začetek leta je idealen za načrtovanje, kako znižati stroške ter kakšne poslovne odločitve bomo napravili v novem letu. Multifunkcijski aparati in tiskalniki so za večino podjetij ključnega pomena, zato je prava izbira zunanjega izvajalca (servisno podjetje) za vzdrževanje in servisiranje ključnega pomena za kvalitetno vzdrževanje ter upravljanje / nadzor.

Tri storitve imajo lahko velik vpliv na vaše poslovanje v 2019; znižajo stroške, povečajo učinkovitost in odpravijo marsikateri glavobol …

 

  1. Nadzor in upravljanje menjav tonerjev

Upravljanje tonerjev je glavni strošek in velik vir stresa za mnoga podjetja. Pogosto zaradi strahu, da bo zmanjkalo tonerja (kar je razumljivo, saj tiskanje brez tonerja ni mogoče), držijo podjetja pri sebi večjo zalogo tonerjev. S tem je denar vezan v skladiščen material.

Z nadzorom porabe tonerja na daljavo pridobi vaše podjetje povsem avtomatiziran postopek zamenjave tonerja. Tiskalniška programska oprema sledi vašemu tiskanju; ko sistem zazna, da boste kmalu potrebovali toner, vam na vašo lokacijo samodejno pošljemo novega. Torej, nobenih velikih zalog tonerjev, nobenega spremljanja s strani zaposlenih, nobenega naročanja tonerjev ter nobene nevarnosti, da bi vam ga zmanjkalo.

  1. Podpora za pomoč uporabnikom (HelpDesk)

Možnost, da lahko v primeru težav s tiskanjem pokličete podporo za pomoč uporabnikom, vam lahko prihrani ogromno časa.  Običajno IT oddelek prejema klice zaposlenih, npr.: da tiskalnik spušča nenavadne zvoke oziroma da se na natisnjenih straneh pojavljajo črne črte, ali da so problemi s skeniranjem/arhiviranjem. V kolikor nimate izbranega pravega zunanjega izvajalca (servisno podjetje), morate spustiti trenutno delo iz rok in se lotiti odpravljanja težave s tiskalnikom oz. multifunkcijsko napravo.

Ustavljanje procesa dela zaposlenih in reševanje težav ni najboljša izraba vašega časa. Telefonska podpora (HelpDesk) pogosto ugotovi, kjer se nahaja težava že po telefonu – naj gre za težavo s programsko opremo ali za vprašanje o optičnih čitalcih – in prevzame ter uredi vse potrebno za popravilo in odpravo težave.

  1. Popravilo, vzdrževanje in zamenjava naprave

Vezano na gornji primer; ali vaša naprava potrebuje samo servisni poseg, ali pa je bolj ekonomično, da trenutno napravo zamenjate z drugo? Ko imate z nami sklenjeno pogodbo o tiskalniških storitvah, slednja pokriva popravilo in zamenjavo tiskalnikov in multifunkcijskih.

Vas zanima, kako prihraniti na času in denarju ter obenem povečati učinkovitost?

Vas zanima več?
Želite nasvet strokovnjaka?
Pokličite nas na 01/ 546 11 80

 

 

Nasveti

Imate vprašanje?

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Tri rešitve, ki so lahko »game changer« na področju tiskanja in kopiranja v poslovnem okolju
Ocenite to stran