Razvoj tiskalniške tehnologije prinaša prednosti, kot so prihranek prostora v pisarni, učinkovitejše delovne procese ter nižje stroške. Eden od boljših pristopov je tudi skozi konsolidacijo naprav, saj je enostavnejše in cenejše, kot imeti tiskalnik , kopirni aparat in skener ločeno, torej ločen aparat za vsako funkcijo posebej. Izbira multifunkcijske naprave pravih zmogljivosti je dobra odločitev in prava investicija.
Prednosti konsolidacije
Obstajajo določeni razlogi, zakaj naj bi bile posamezne naprave kombinirane v multifunkcijsko:
- Prihranek pisarniškega prostora,
- Poznavanje dela in upravljanja samo ene naprave, namesto več posameznih,
- En sam kontakt do tehnične pomoči za nasvet, servis in popravila,
- Izvedba več opravil istočasno,
- Spremljanje porabe na enem mestu …
Več razlogov govori proti ločenim napravam. Te slabosti je sicer lažje prepoznati v večjih poslovnih okoljih, vendar se tičejo tudi manjših pisarn.
Več različnih znamk aparatov povzroča več problemov
Verjetno je največja slabost ta, da potrebuje organizacija več zunanjih partnerjev za vzdrževanja in popravila. Usklajevanje je časovno zamudno. Naročanje potrošnega materiala ter skrb za zalogo tonerjev še dodatno zakomplicira delo.
Poleg tega se morajo zaposleni naučiti uporabljati vsako posamezno napravo. Vsak skener, kopirni aparat ali tiskalnik ima drugačne menije, kar zahteva dodaten čas uporabnikov.
Posamezne naprave zavzamejo tudi več prostora. Kljub temu, da so lahko multifunkcijske naprave večje, zavzamejo manj prostora kot več manjših posameznih.
Spremljanje porabe ter nadzor nad stroški
Spremljanje porabe ter razdelitev stroškov po oddelkih in/ali uporabnikih je osnova za nadzor ter posledično nižanje stroškov. V primeru več različnih naprav je to izredno težko, ločeno spremljanje po posameznih napravah zahteva veliko več časa in napora.
Vas zanima več?
Želite nasvet strokovnjaka?
Pokličite nas na 01/ 546 11 80