Upravljanje tiskanja v podjetjih – Managed Print Services (MPS)

Upravljanje tiskanja (ang. Managed Print Services oz. MPS) je prenos upravljanja (optimizacija, nadzor nad aparati ter celotnno vzdrževanje) vseh vaših tiskalnih naprav (tiskalnikov, multifunkcijskih naprav, skenerev in faxov) na zunanjega strokovnega izvajalca, z namenom zagotoviti nemoteno delo, razbremenitev IT oddelka ter znižanje stroškov.

Prevzem upravljanja tiskanja se začne z analizo stanja v vaši organizaciji, ki mu sledi celotna oziroma delna zamenjava naprav z optimalnejšimi. Optimizacija naprav podjetjem omogoča prihranek (zmanjšanje stroškov tiskanja, kopiranja, …) ter hkrati poveča učinkovitost (saj se vaši zaposleni lahko osredotočijo na svoje delo) ter razbremeni IT oddelek. Zunanji ponudnik storitev MPS nadzira in vzdržuje strojno opremo ter zagotavlja vse rezervne dele in potrošni material (tonerje itd.).

Vendar pa je rešitev upravljanja tiskanja lahko samo tako kvalitetna, kot je zunanji izvajalec, ki stoji za njo.

Želite obisk ter brezplačno analizo stanja vaših naprav?

Pokličite nas na 01/ 546 11 80 ali nam pišite.

1 - 2 - 3 - 4

Projekt v 4 korakih

korak  1

Ocena / Posnetek stanja

Čeprav verjetno vaš IT oddelek lahko  analizira vašo floto za tiskanje, delo z izkušenim zunanjim izvajalcem  MPS nudi prihranek na času. Z našimi dolgoletnimi izkušnjami in poglobljenim razumevanjem zahtev pri tiskanju vam svetujemo pri izbiri pravih naprav za vaše potrebe. Naša analiza upošteva vse vaše zahteve, vključno s skeniranjem, tiskanjem, kopiranjem in pošiljanjem faksov.

korak 2

Zasnova / Predlog rešitve

Izdelam opredlog rešitve ter ga uskladimo skupaj z vami.Eliminacija dragih lokalnih tiskalnikov ter neučinkovitih aparatov ter postavitev naprav na lahko dostopna področja za večje število zaposleni izboljša delovne procese ter izkoristi uporabo naprav.

korak 3

Izvedba / Postavitev

Poiščemo najboljšo rešitev; najem, poslovni najem, plačilo po izpisih, … Dostavimo in postavimo aparate, namestimo programsko opremo in optimiziramo naprave. Prevzamemo usposabljanje vaših zaposlenih in hkrati nudi pomoč pri reševanju težav s printanjem.

korak 4

Vzdrževanje / Nadzor

Kvalitetno ter repventivno vzdrževanje je pogoj za vaše nemoteno delo. Poleg tega lahko pridobite še nadzor nad uporabo in stroški ter poročila.

 

Predaja funkcije vzdrževanja tiskanja na zunanjega izvajalca vaši organizaciji prinese nižje stroške in večjo produktivnost, saj se vaši zaposleni lahko osredotočijo na svoje delo.

Kako lahko to dosežete z nami?

Pokličite nas! T. 01/ 546 11 80 (8.00 – 16.00)

Želite nasvet strokovnjaka?

Vas zanima več? Prepričajte se zakaj smo prva izbira za poslovne uporabnike!
Pokličite 01/ 546 11 80 (od 8. do 15. ure) ali izpolnite kratek obrazec.

Zakaj optimizacija tiskanja, kopiranja, skeniranja in arhiviranja

Razbremenitev in optimizacija pisarniškega poslovanja – prihranek, učinkovitost in nič skrbi!

Resnični stroški dokumentov

Kar 90% vseh podjetij ne ve kakšni so njihovi resnični stroški dokumentov. Stroški izpisov dokumentov lahko predstavljajo 3% celotnih prihodkov vašega podjetja (Vir: Gartner, IDC White Paper).

Prihranite lahko do 30%

Stroški izdelave dokumentov ostajajo eno redkih področij v organizacijah, kjer lahko prihranite tudi 30 % in istočasno povečate produktivnost zaposlenih, poenostavite njihovo delo ter razbremenite IT oddelek. Dejstvo je, da dokumentno poslovanje (tiskanje, kopiranje, faksiranje in SKENIRANJE ) še zdaleč ni najpomembnejša stvar v podjetju, vendar brez tega ne more poslovati nobeno podjetje.

Pregleda in izračun

Veliko podjetij še vedno nima pregleda in izračuna, katere naprave uporabljajo, koliko na njih natisnejo in kopirajo, sicer poznajo cene tonerjev in kje jih kupujejo, vendar ne vedo, koliko stanejo vzdrževanje in servisi. Torej, ne vedo, kolikšen je strošek enega izpisa ali ene natisnjene barvne ali črno-bele strani A4!

Programska oprema za nadzor in optimizacijo dela in stroškov

Nadzor in nižanje stroškov

Programska oprema za nadzor in optimizacijo dela in stroškov

Nadzor nad tiskanjem in delom uporabnikov sta novejša izziva v poslovnem svetu, potrebna za večjo učinkovitost in nižanje stroškov. Rešitev je programska oprema za nadzor tiska, uporabnikov (kdo, kje in koliko tiska… ) in uporabe tiskalnikov ter multifunkcijskih naprav.

Ponujamo več rešitev, programsko opremo Paper Cut, Canon UniFlow … Izbira je odvisna od potreb in zahtev naročnika ter  od njegovega obstoječega ter bodočega načina dela.

 

Glavne prednosti so:

  • Nadzor, upravljanje tiskanja in s tem nižji stroški (npr.: , varno tiskanje, omejitev barvnega tiskanja določenim osebam, preusmerjanje, …)  ;
  • Preprosta uporaba, preproste namestitev in upravljanje
  • Uporaba v vseh omrežjh;
  • Avtomatsko kreiranje poročil. Z preko 80 standardiziranimi poročili in avtomatskim poročanjem boste imeli pregled nad celotno situacijo in stroški, (npr: mesečni pregled porabe ter stroškov po oddelkih, stroškovnih mestih , uporabnikih, napravah, itd…);
  • Hitro povračilo investicije.

Pravi pozitiven učinek najema multifunkcijske naprave ali najema tiskalnika je le, če vam aparat omogoča nemoteno in učinkovito delo. Če aparat ne odgovarja vašim zahtevam in potrebam, ni dovolj zmogljiv (je prepočasen ali ni kos vaši količini dela, izpisi niso dovolj kakovostni, …) ali ne deluje brezhibno (zastoji papirja, motnje v delovanju, odpovedi, okvare), ste na slabšem kot prej!

Izberite pravi aparat za vas!

Za vas smo naredili izbor najprimernejših aparatov ...

MG BIRO d.o.o.
Trpinčeva ulica 96
SI-1000 Ljubljana
01/ 546 11 80

MG BIRO – zanesljiv partner v vaši pisarni

Smo eno izmed vodilnih podjetij v Sloveniji, ki ponuja in tudi svetuje na področju najema tiskalnikov in multifunkcijskih aparatov za poslovno uporabo ...

Upravljanje tiskanja v podjetjih – Managed Print Services (MPS)
5 (100%) 2 votes