Optimizacija tiskanja, kopiranja, skeniranja in arhiviranja

Razbremenitev in optimizacija pisarniškega poslovanja – prihranek, učinkovitost in nič skrbi!

Resnični stroški dokumentov

Kar 90% vseh podjetij ne ve kakšni so njihovi resnični stroški dokumentov. Stroški izpisov dokumentov lahko predstavljajo 3% celotnih prihodkov vašega podjetja (Vir: Gartner, IDC White Paper).

Prihranite lahko do 30%

Stroški izdelave dokumentov ostajajo eno redkih področij v organizacijah, kjer lahko prihranite tudi 30 % in istočasno povečate produktivnost zaposlenih, poenostavite njihovo delo ter razbremenite IT oddelek. Dejstvo je, da dokumentno poslovanje (tiskanje, kopiranje, faksiranje in SKENIRANJE ) še zdaleč ni najpomembnejša stvar v podjetju, vendar brez tega ne more poslovati nobeno podjetje.

Pregleda in izračun

Veliko podjetij še vedno nima pregleda in izračuna, katere naprave uporabljajo, koliko na njih natisnejo in kopirajo, sicer poznajo cene tonerjev in kje jih kupujejo, vendar ne vedo, koliko stanejo vzdrževanje in servisi. Torej, ne vedo, kolikšen je strošek enega izpisa ali ene natisnjene barvne ali črno-bele strani A4!

Kako lahko to dosežete z nami?

Pokličite nas! T. 01/ 546 11 80 (8.00 – 16.00)

MG BIRO d.o.o.
Trpinčeva ulica 96
SI-1000 Ljubljana
01/ 546 11 80

Kontaktirajte nas!

Prepričajte se zakaj smo prva izbira za poslovne uporabnike!
Pokličite 01/ 546 11 80 (od 8. do 16. ure) ali izpolnite kratek obrazec.

Hvala! Ekipa MG BIRO

1 - 2 - 3 - 4

Projekt v 4 korakih

korak  1

Ocena / Posnetek stanja

Naredimo posnetek stanja pri vas in analizo, na osnovi katere poiščemo poenostavitve in priložnosti za izboljšanje zmogljivosti in zmanjšanje stroškov.

korak 2

Zasnova / Predlog rešitve

Izdelamo predlog rešitve in ga uskladimo skupaj z vami. To je izbira postavitve in zmogljivosti aparatov s ciljem prihranka in poenostavitve vašega dela.

korak 3

Izvedba / Postavitev

Dostavimo in postavimo aparate, namestimo programsko opremo in optimiziramo naprave. Velik poudarek je na usposabljanju (šolanju uporabnikov);

korak 4

Vzdrževanje / Nadzor

Poleg tega lahko pridobite še: Poenostavimo vam nadzor nad uporabo in stroški ter celotno vzdrževanje.

Programska oprema za nadzor in optimizacijo dela in stroškov

Nadzor in nižanje stroškov

Programska oprema za nadzor in optimizacijo dela in stroškov

Nadzor nad tiskanjem in delom uporabnikov sta novejša izziva v poslovnem svetu, potrebna za večjo učinkovitost in nižanje stroškov. Rešitev je programska oprema za nadzor tiska, uporabnikov (kdo, kje in koliko tiska… ) in uporabe tiskalnikov ter multifunkcijskih naprav.

Ponujamo več rešitev, programsko opremo Paper Cut, Canon UniFlow … Izbira je odvisna od potreb in zahtev naročnika ter  od njegovega obstoječega ter bodočega načina dela.

 

Glavne prednosti so:

  • Nadzor, upravljanje tiskanja in s tem nižji stroški (npr.: , varno tiskanje, omejitev barvnega tiskanja določenim osebam, preusmerjanje, …)  ;
  • Preprosta uporaba, preproste namestitev in upravljanje
  • Uporaba v vseh omrežjh;
  • Avtomatsko kreiranje poročil. Z preko 80 standardiziranimi poročili in avtomatskim poročanjem boste imeli pregled nad celotno situacijo in stroški, (npr: mesečni pregled porabe ter stroškov po oddelkih, stroškovnih mestih , uporabnikih, napravah, itd…);
  • Hitro povračilo investicije.

Pravi pozitiven učinek najema multifunkcijske naprave ali najema tiskalnika je le, če vam aparat omogoča nemoteno in učinkovito delo. Če aparat ne odgovarja vašim zahtevam in potrebam, ni dovolj zmogljiv (je prepočasen ali ni kos vaši količini dela, izpisi niso dovolj kakovostni, …) ali ne deluje brezhibno (zastoji papirja, motnje v delovanju, odpovedi, okvare), ste na slabšem kot prej!

MG BIRO – zanesljiv partner v vaši pisarni

Smo eno izmed vodilnih podjetij v Sloveniji, ki ponuja in tudi svetuje na področju najema tiskalnikov in multifunkcijskih aparatov za poslovno uporabo ...

Optimizacija tiskanja, kopiranja, skeniranja in arhiviranja
5 (100%) 2 votes